celebrate My Aunt Bday

salam..hye..
today nk citer sikit pasal celebrate bday my aunt..
mula tu xpsti smada jdi or x nk buat kjutan..
memandangkan aku sndiri blom sihat sepenuhnya..
namun, walaupn kurang sihat..ia tidak mematahkan semangat
aku nk celebrate bday my aunt with other cousin dr matrik..
aku minta bantuan mereka utk beli kek n aku cadangkan tmpatnya..
so, cousin2 ku buat apa yg kami rancangkan
walaupun agak kelang kabut sikit..

tp aku sgt bersyukur, kerana apa yang kami rancang n nk buat kejutan dgn my aunt
menjadi jugk...hee..bukn apa, bukn salu dpt celebrate bday my aunty..lagi2 
kalau xdapat bantuan my cousin2 tu..hee
thank ya my cousin beth,gmah & maylyn..kakak syg kmu orang..hee..

to my aunt, sekali lagi aku nk ucapkan Selamat Hari Lahir..hee..n sorry because make
u trouble in that day coz make U a big suprise yg xdijangkakn before your bday..sorry100x

okeyh, bawah nie pic kmi org semalam..wlaupn muka aku agak pucat sedikit..hee..
but, I'm hepi.. =)

okey dh..daa..salam..

Comments

Popular posts from this blog

Cuti2 di Sabah part 1

Happy 12th day from 365days in 2015

Labuan will in my memories :') - Part 1