being sadness girl

salam..hai..
dh bulan oktober dh kn??x terasa cepatnya peredaran masa..
urm,..n genap setahun dh sy bkerja di bumi labuan ini..huhu..
x terasa sudah setahun..
pelbagai benda yg ditempuh selama 1 setahun ini..
segalanya terisi dengan kesedihan, kegembiraan, pengalaman n macam lagi lh..
pelbagai dugaan yg memberi sy erti kehidupan dan corak permainan manusia..

selama setahun ini jugk, pelbagai perubahan yg berlaku pada diri sendiri...
ntah la, saya sendiri bru perasan dari segi fizikal n emosi sya sendiri..
dari segi fizikal mmg jauh perubahannya dari dulu hingga skrg..huhu..
i'm becoming 'slimmer'..huhuhu..what happen to me???



dulu saya seorang yang tabah (tu kawan sy cakap lah..hee)..tapi sekarang,
i'm being girl in the sadness...
mungkin dulu, kawan sentiasa ada di sisi...sekarang tiada teman rapat yg tinggal bersama..
bagi diri saya, lebih selesa meluahan masalah dengan cara 'face to face'..
sekarang saya belajar utk menghadapi semua masalah dengan sendiri..walau apa pn cara (cara baik lh), 
asalkan perasaan menjadi tenang dan tenteram..

Apa yg ada dalam hati sekarang, hanya Allah yang tahu..pelbagai, 
kalau boleh, nk lari jauh....cara paling mujarab sekarang, menangis utk mengurangkan beban hati..


saya dah cuba..trying become myself like before..but...
i'm still like this...blame myself..=(



hurmm..sungguh menguji kesabaran...
hope saya akan kuat menghadapi segala masalah..
aminn..bk kata Maher Zain, Allah Always Be There...
salam..

Comments

Popular posts from this blog

Cuti2 di Sabah part 1

Happy 12th day from 365days in 2015

Apam Mekar (Apam Senyum)