Monday, September 19, 2011

hAti Ku miLikmu


Salam..halo pgi..hee2..
busan nie..curi tme keja mau update blog..haha..
jgn ikut mcm sy..ekeke..

hurm,rsa mcm rindu dgn someone..huhu..
org tu rindu kt sye x???hurm..ntah lh kn..hati org mana bleh tafsir dng mata kasar..
mcm pelik je tajuk entry yg nie kn???hahaha..
buang tabiat ape..kahkahkah..

saya rindu sgt org tu..p apa bleh buat..sabo je lh..
ada hikmah disebaliknya..kn2????
nak thu saya rndu org tu sampai tbawa-bawa msok mimpi..
haishh..apakah pertanda itu???
org kata mimpi itu khayalan n mainan tidur saja..
p bagi sya mimpi baik saya hari tu hope menjadi kenyataan..
aminn...hee..
korg nk tahu tak,sy mimpi ape??takyah je korg thu ek..biar sy sorg je thu..hihi..

tp ape pulak kaitan mimpi sy dgn title atas tu??haish merapu ke sy pgi nie..haha
bukn ape, mmg ade kaitan pn..korg rse ade kaitan x??hahaha..
Org kata, cinta monyet xbawa kemana coz tu cinta zaman remaja je..bukn boleh ke jinjang pelamin pun..
p bagi sy x..ade jugk cinta monyet nie kekal sampai ke akhirnya..cuma ade breakoff je lh tme zaman remaja tu..kn2???
bak kata org "kalau ade jodoh tak akan ke mana"..(hope too),."tak kan lari gunung yang dikejar"..cehh..hee..
p xbleh jgk terlalu mengharap..nanti putih mata..haha..

kata org jodoh kita tetap ada..tp xsalahkn kita suka@mencintai seseorg jika thu batasannya..
dan kita xbleh jgk mengharap & menyalahkan takdir ttg nasib kita..kita msti berusaha mencari n berharap apa yg kita lakukan direstui oleh Allah S.W.T....kita hanya mampu merancang n Allah yang menentukan..

rasanya sampai sini je lh..hee..mcm xbtol je entry yg nie..hahaha..ape2 pn korg layan je la..haha
Salam syg dri sye.. (",)

No comments:

Post a Comment